poniedziałek, 11 listopada 2013

Liebster Blog, czyli radosne 11-cie

Dziękuję Ethel za nominację do Liebster Blog, trochę mniej za pytania :) Łatwe to one nie były :)
Dzisiaj 11-tego listopada odpowiem na 11-cie pytań i nominuję 11-cie blogów. Chętnie nominowałabym więcej, ale reguły są jasne.


Odpowiadam na pytania:



1. Bułkę przez bibułkę, czy gołą ręką? (walisz prosto z mostu, czy krążysz, owijasz w baumwolle?)
- nie owijam w baumwolle, bo z niej raczej majtki wolę 

2. Lato, czy zima? Którą  z pór roku pan/i chętnie przekima?
- skórę w słońcu chętnie spalę, a na śniegu się wywalę

 3. Słodko, czy słono, chipsy, czy choco? Który ze smaków jest bardziej spoko?
- na ten temat mam zdanie mieszane…. w nutelli słone paluszki maczane 

4.Piwo, wódka, może wino? Kiedy się zalewasz ślinO?
- najchętniej wolę sok owocowy,  bezalkoholowe piwo to napój wyskokowy

 5.Kartofle,  kotlet, sos, makarony – który z zestawów jest ulubiony?
- kotlet ziemniaki, makaron z sosem, przy żadnym nie kręcę nosem  

6. Piesek, czy kotek? 
- kotka mam w głowie, pieska za ścianą, a ze zwierząt dzikich, najbardziej lubię chomiki 

7. Pędzel, czy młotek?
- pędzla i młotka najchętniej użyję, bo całkiem kiepsko szyję  

8. Nerwy w konserwy, czy wywalamy? Jaki temperamencik mamy?
- nerw się we mnie czasem burzy, gdy głupotą ktoś mnie wkurzy 

9. Krótkie włosy masz, czy długie? Na piłkarza, na papugie?
- czasem krótkie, czasem długie, bardziej jeża niż papugie  

10. Jedno poważne będzie pytanie: co pan/i sądzi o marihuanie?
- maryśka mnie nie kręci wcale, czasem kadzideło se zapalę 

11.Bardziej w prawo, czy też w lewo? 
- ja po środku sobie chadzam, na lewiznę się nie zgadzam


Moje nominacje:

Julka

Emka

Natthimlen

Mirabelka

eNNka

Agaja

Mamma Mia

Asia

Dreamu

MigafkaFoto

The Dark




Kochani, życzę miłej zabawy :)))))))



Zapomniałam poinformować o regułach gry. Jeżeli chcecie żeby zabawa trwała, musicie odpowiedzieć na pytania u siebie na blogu, wymyślić własne i nominować kolejne blogi. Pamiętajcie o trzymaniu się magicznej 11-ki :)))

26 komentarzy:

  1. O ja cię! Niesamowite! Takie rymowane pytanka i utrzymane w odnośnym tonie wypowiedzi:-). Jestem naprawdę pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zrobiłam wrażenie :)) starałam się dorównać Ethel, a to niełatwa sztuka :D

      Usuń
  2. Brawo,!Mistrzostwo! Polly, pokłony biję za odpowiedzi z elokwentną finezją zakrapiane wytrawną humoreską!
    Mnie zaskoczyłaś moją nominacją. Czuję się odrobinkę zmieszana, ale nie wstrząśnięta, niczym martini J. Bonda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co najważniejsze: Dziękuję Polly! ;)

      Usuń
    2. dzięki wielkie za pochwałę :))) życzę owocnej pracy przy martini :)
      buziaki :***

      Usuń
  3. ja kompletnie jestem zielona w tych tematach.... zajrzę dopiero po 22.... muszę dzisiaj odpowiedziec na te pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosz........ no i jak Cie doścignąć po takich (!) odpowiedziach! :-) :-) :-) :-) :-)

      Usuń
    2. nie musisz dzisiaj kochana. to zabawa i zrobisz to, jak będziesz miała humor i ochotę. za dzień, dwa, tydzień... spoko.
      buziaki :***

      Usuń
  4. Polly masz niesamowity polot w odpowiedziach, świetnie to skomponowałaś z całością- normalnie SZACUNEK KOCHANA i dziękuję za nominacje- buziaki:)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pochwałę :)) życzę miłej pracy :D
      wiem, że dla Ciebie to będzie łatwizna :D

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację.
    Poziomowi odpowiedzi nie sprostam.
    Nie obiecuję więc, że odpowiem.... :P
    ale pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeszszsz no następna co dręczy zwierzątka, pieska na ścianę !! Wieczór wzburzony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczór wesoły :)) piesek ma lajcik, współczuj bardziej kotkowi i chomikom, które lubię.....dręczyć :)) podobnie jak misie ;D

      Usuń
  7. Co czytam Twoje odpowiedzi, to się śmieję prawie w głos :)
    I dziękuję za wyróżnienie.... Zobaczymy, co się da zrobić z tym tematem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnam zapytać jak poetę: O pani, czy tylko takie zestawy jadasz, że do rymu gadasz?
    Ubawiłam się pytaniami i odpowiedziami:) Dobra jesteś:):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) mielone kotlety są najlepsze dla poety :)

      Usuń
  9. Świetne odpowiedzi, szczerze się ubawiłem :)
    Dziękuję za wyróżnienie, ale niestety tak już mam, że nie biorę działu. Raz się wyłamałem, ale to było zadanie fotograficzne.
    Tak więc pięknie dziękuję, a jak będzie coś foto, to wtedy może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) na konkurs foto, to ja liczę z Twojej strony Mistrzu :D

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Polly za wyróżnienie :) jesteś kochana
    ale ja mam stosunek podobny do Dark-a :)
    No chyba że mnie fantazja kiedyś poniesie, to coś naskrobię
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a fantazji to Ci nie brakuje :))) może faktycznie następne będzie wyzwanie foto :)
      buziak :***

      Usuń
  12. Super, teraz uśmiecham się do monitorka :)
    Dobrego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustosunkowałam się (bez gumki) ;P do nominacji, a odpowiedzi znajdziesz tu http://stopyzastyglewbiegu.blogspot.com/2013/11/nominacja.html :)))

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń