czwartek, 26 listopada 2015

FaniMani.pl aktualizacja.





Nadchodzi świąteczny czas, a więc i czas na prezenty. W tym całym zabieganiu wielu z Was zapewne korzysta z zakupów przez internet. I tutaj chciałabym Was do czegoś namówić. Otóż fundacja AVALON, do której należę współpracuje z serwisem FaniMani.pl. Skupia on w sobie ponad 500 wiodących sklepów internetowych. Robiąc w nich zakupy można pomagać wybranym fundacjom, a nawet poszczególnym beneficjentom. Kupujący robi zakupy nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów. To sklep przekazuje część zysku na wybraną fundację i podopiecznego.

Jak to działa?
  1. Kupujący zakłada własne konto na www.fanimani.pl i loguje się na nie
  2. Będąc zalogowanym na swoim koncie Kupujący wybiera Fundację AVALON jako cel, który chce wesprzeć
  3. Następnie Kupujący wybiera Podopiecznego, któremu chce pomóc, wpisując jego identyfikator w polu "Dodatkowe informacje" (pole to znajduje się w zakładce: "Moje konto" - "Ustawienia") w moim przypadku: Małachowska, 4519
  4. Robi zakupy w wybranym sklepie internetowym, klikając logo sklepu na stronie FaniMani
  5. Sklep przekazuje część zysku na wskazane przez Kupującego subkonto!

I gotowe :)

Będzie mi miło, jeżeli skorzystacie z takiej opcji pomocy dla mnie. Wiem, że o mnie pamiętacie, bo nadal na Waszych blogach widnieją banerki z moim zdjęciem. Niestety niektóre są już nieaktualne, ponieważ wózek już jest i to spłacony w całości. Natomiast wszelkie pieniążki, jakie uda mi się zebrać, przeznaczę na rehabilitację. Dlatego proszę o nowe banerki z przekierowaniem na stronę fundacji, gdzie znajdują się wszystkie informacje na mój temat. Link do mojej strony w AVALONIE http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/malachowska_bozena.html?highlight=WyJtYVx1MDE0MmFjaG93c2thIl0=

W razie pytań.....po prostu pytajcie :D Dziękuję za Waszą pamięć i wsparcie.




24 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł, już sprawdzam jak to działa i jakie sklepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaktualizowane :)
    może uda sie skorzystać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne rozwiązanie Polly. Jeżeli ma Ci to pomóc muszę tam zajrzeć
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam aktualizację i pójdę sobie popatrzeć na tę manię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Tym bardziej że często to nawet 5% wartości zakupu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ludzie z FaniMani też są fajni. Chciało im się to wymyśleć i pomagać :)

      Usuń
  6. Właśnie kupuję telefon. Ciekawe, czy to działa automatycznie, jeśli zarejestrowałam się i wskazałam w profilu Podopiecznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, działa, już to sprawdzałam :)
      Dziękuję i pozdrawiam :***

      Usuń
  7. Zajrzalam i --szkoda, ze ta fundacja nie ma mozliwosci wplat za pomoca Paypal.Dla nas spoza kraju, to wielkie ulatwienie, bo nie placimy bankowi za przelew zagraniczny.A moze daloby sie z tym cos zrobic? Zapytasz w fundacji? Wiele moich znajomych wplaciloby, gdyby mogli to zrobic za pomoca Paypala. Wszyscy mamy na nim swoje konta.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na FaniMani to zależy od sklepu, a w AVALONIE nie wiem, ale wysłałam maila z zapytaniem.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. O proszę jak dobrze, że ludzie myślą nie tylko o sobie, ale równiez o innych :) ściskam buziaku

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest się dzielić :) To super pomysł. Muszę przekierować linka od twojego zdjęcia teraz do tego wpisu.

    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lub na moją stronę w fundacji :)
      W każdym razie ogromnie dziękuję.
      buziaki :***

      Usuń
  10. zaktualizowałam! :) a na fani mani zaraz looknę :)
    tak się cieszę że ten wózek spłacony! no szok normalnie! :**********

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł, może uda mi się to opanować w wolnym czasie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł Polly, oczywiście sprawdzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń