środa, 4 października 2017

Już za parę dni, za dni parę....

Za kilka dni wyjeżdżam wreszcie na długo wyczekiwaną rehabilitację. Z jednej strony cieszę się, bo miejsce, do którego jadę nigdy mnie nie zawiodło. Z drugiej strony mam, jak zwykle lekkie obawy. Czy i tym razem będzie tak super, jak zawsze? Pracuję zatem nad mega pozytywnym nastawieniem i wymyślam tylko najlepszy rozwój wypadków. Chociaż kilka dni temu miałam chwilę zwątpienia i stwierdziłam, że absolutnie nigdzie się nie wybieram. Ot, kobieca natura :) Mój mąż na szczęście wie, jak mi poprawić nastrój. Kto by marudził po długich zakupach w galerii?  Najbardziej liczę na całą masę zabiegów i odpowiednich ćwiczeń. Trzy tygodnie intensywnego zmagania się z własnym ciałem. Na to liczę, a nie na leniuchowanie. Odpoczywać to ja mogę w domu przy garach i pieczeniu. Szczególnie, kiedy wstaje taki dzionek.









Nic tylko upiec coś pysznego. Na przykład jogurtowe muffiny z dodatkiem czekolady.



Lub też fit marchewkowe, całkiem zdrowe.


Do tego fit namówiła mnie moja chrześnica, które studiuje dietetykę, no i oczywiście stara się edukować całą rodzinę, a przy okazji odchudzić bardziej utyte egzemplarze. Marchewkowe z miodem było bardzo fajne, chociaż na początku nieco dziwne, szczególnie dla mojego męża, który, jeżeli nie poczuje na podniebieniu prawdziwego cukru, nie jest do końca usatysfakcjonowany. Dlatego ciasto fit musiał zagryźć tabliczką czekolady :)

Ponieważ ostatnio każdą wolną chwilę spędzaliśmy na tarasie




postanowiliśmy zrobić wreszcie spacer i poznać nasze nowe otoczenie nieco dokładniej.
I tak ślimaczym tempem


Ja czasami szybciej, bo kiedy równa droga lubię pędzić przed siebie i chociaż przez chwilę czuć, że kontroluję rzeczywistość.
Okolica okazała się bardzo przyjemna. Natrafiliśmy nawet na małe mocno zarośnięte jeziorko. Kiedy nasze osiedle dopiero powstawało, można było przy nim spotkać sarenki. Teraz ruch na budowie niestety je wypłoszył.




Przy okazji zawarliśmy bliższą znajomość z naszymi sąsiadami i natknęliśmy się na moją szkolną koleżankę. Okazało się, że mieszka w budynku na przeciw i teraz możemy do siebie machać. Kawa i plotki już są zapowiedziane.

Wszystko jednak musi poczekać na mój powrót. I układanie paneli w kolejnym pokoju też, bo beze mnie, czyli głównego dekoratora, mąż ma zakaz robienia podłóg.
Odezwę się z Kudowy i zdam relację. O ile ćwiczenia mnie nie wyczerpią i nie padnę plackiem.







16 komentarzy:

  1. No wiesz co! Nie pozwalasz mezowi zrobic Ci niespodzianki i polozyc paneli w czasie Twojej nieobecnosci? Przeciez z pewnoscia juz omowiliscie wszystkie szczegoly dekoratorskie. No ale pewnie wychodzisz z zalozenia, ze panskie oko konia tuczy i ze trzeba trzymac reke na pulsie. :)))
    Zycze Ci przyjemnego i pogodnego pobytu w sanatorium i choc jestem pewna, ze rehabilitacja Ci pomoze, to na wszelki wypadek trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam pięknie u Ciebie! A w sanatorium-samych przyjemności zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, szczęśliwego i efektywnego wyjazdu Ci życzę i czekam na relacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polly, wiem,że się powtarzam,ale miejscówa przeurocza! I te drzewa?! Jak ja kocham drzewa :) Wiem,że dasz radę! Bo kto jak nie Ty?!
    Życzę Ci wspaniałego pobytu i daj z siebie wszystko! Ja też będę trzymać kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do dziewczyn i również trzymam kciuki:)))Pozdrawiam serdecznie i owocnego pobytu w sanatorium życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie! Milego i owocnego pobytu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polly, niech ćwiczenia rehabilitacyjne będą tak intensywne, że na internet już nie będzie sił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie życzę udanego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  9. życzysz sobie braku leniuchowania i ćwiczeń na maksa, no to i ja Tobie tego życzę:) Zjedzenie tabliczki czekolady po marchewkowym fit jest naturalnym odruchem obronnym- ja tam Twojego męża rozumiem i w pewnym sensie popieram. Też wolę czekoladę od marchewki. A tym bardziej marchewki z miodem

    OdpowiedzUsuń
  10. Polly, zabiegi zabiegami, ale pamiętaj: pokrzywa to jest to!!.... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że na rehabilitacji było bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak Ci tam? Ćwiczenia owocne? Rehabilitanci życzliwi? Ludzie wokół sympatyczni?
    I częstuję się marchewkowcem, bo bardzo lubię (podobnie jak dyniowce). ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo dobrze, że okolica przyjazna i życzliwa. Twój powrót zatem będzie wyczekiwany. Miej dobry czas i się odpręż, wyćwicz, ale nie przećwicz. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ćwicz kobieto, ćwicz - ruch to zdrowie ;)
    I wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj. Każda zmiana miejsca to niespodzianka i życzę Ci by była przyjemna.Ciasto w wersji fit...chyba podobnie mam jak twój mąż, jak nie czuję cukru nie potrafię ocenić. Biorę muffiny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń