Dolny Śląsk bocznymi dróżkami.

czwartek, 25 lutego 2016

Wygrałam !!!!

Wygrałam, wygrałam, wygrałam!!!! Huraaaaaaaaaa!!!!!
Nie przypominam sobie, czy kiedyś coś wygrałam. Być może były jakieś drobiazgi, ale pewnie mało ciekawe, bo o nich nie pamiętam. Dlatego mam taką ogromna radość z wygranej u Basi z "Pięciu pór roku". Basia dokładnie wie, czym sprawić mi radość. Dlatego w paczuszce znalazł się przepiękny album "Najpiękniejsze zamki". Cudowna inspiracja do dalszych wypraw. Pewnie do tych najodleglejszych nigdy nie dotrę, ale mogę nacieszyć oczy ślicznymi zdjęciami.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oczywiście jest i mój ukochany Książ.
 
 
 
 
 
Bardzo mnie zaciekawiło to zdjęcie poniżej.
 
 
Okazuje się, że osobnik wisi głową w dół nad tzw. Kamieniem Elokwencji, który jest wbudowany w mury obronne zamku Blarney. Legenda głosi, że ten, kto go pocałuje otrzyma dar wymowy i przekonywania. Widać, że kamień jest mocno wycałowany, mimo, że aby to uczynić trzeba mieć odwagę i giętki kręgosłup.
 
 
 
Ale to nie wszystko. W paczuszce była jeszcze śliczna zawieszka, która od razu zamieszkała pod kwiatkiem.
 
 
 
 
Tak mi się to spodobało, że chyba zacznę grać w totolotka. Kto wie..... Kolejny raz się przekonuję, że od życia można dostać dużo, ale tylko wtedy, kiedy bierze się w nim udział :D
Basiu dziękuję :)
 
Na koniec pokażę próbki tego, czym się teraz zajmuję.
 
 
 
 
 
 
 
 
Wkrótce przedstawię całą galerię. Mam jeszcze milion pomysłów i nadzieję, że zdążę je zrealizować przed świętami.
 
 
 
 

23 komentarze:

  1. Cuda-wianki normalnie!:))
    Gratuluję tych wspaniałości. Zasłużyłaś na nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz piekne kartki. A te frywolitki tez spod Twoich raczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, spod moich własnych :)

      Usuń
  3. Zasłużyłaś bez dwóch zdań! Cudne prezenty.

    Jaaaakie piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie to ujęłaś:"Kolejny raz się przekonuję, że od życia można dostać dużo, ale tylko wtedy, kiedy bierze się w nim udział" :D

    Jezdeś taka mądra PollyAnno :))..i zdolna - karteczki urocze :)

    buziak na popołudnie :* :* (cmok,cmok)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mądra??? Czy ja wiem....., no może troszeczkę :)))
      Dziękuję, buziak wieczorny :***

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej Polly... Brawo!!! Karteczki bardzo przyjemne, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamki toż to coś akurat dla Ciebie!!!
    A frywolisz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Zamki są w sam raz oraz dziękuję za uznanie :)

      Usuń
  7. Ha, wiedziałam, że jak się nie poddasz, to Twoje frywolitki będą cudowne :))) Piękne są te kartki :)))
    Gratuluję wygranej :)
    Oraz, myślę, że gdy się uprzesz, to w te odleglejsze zakątki zdołasz dotrzeć.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uparciuch to moje drugie imię :)))
      Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa :)
      Buziak ogromny :***

      Usuń
  8. Polly jaki Ty kochana masz talent do rękodzieł. Mnie Bóg poskąpił w tę stronę, nadrabiam w inną... Wygrana - gratuluję, ale pamiętaj jeżeli nawet nie wygrasz w totka- to z pewnością wiele już wygrałaś - masz w sobie dużo miłości do życia.http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja zawsze szukałam i eksperymentowałam z rękodziełem i chyba wreszcie znalazłam i bardzo to lubię :)
      Dziękuję Ci i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ścianę się liże nie caluje :) chyba że dla autora to samo, ale uwierz mi, nie dla Irlandczyków :)

    hehe kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gratuluję wygranej buziaku, komu jak komu, ale Tobie należała się ta książka :)

      Usuń
  10. Gratuluję wygranej! Album jest przepiękny, - ale Pani prace jak perełki, takie delikatne i misterne.... To jest talent! :))
    Dobrze, że u Wioli Panią znalazłam...
    1%jest Pani.
    Pozdrawiam najserdeczniej - Forumowa "Kaśka" (Anka)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki i piękne frywolitki. Właśnie oglądam filmik, jak się robi te cuda. Gratuluję wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się Bożenko, że sprawiłam Ci troszkę radości.
    Frywolitki masz tak cudne, że oczu nie odrywam, co za prezcyzja, dobór kolorów, chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń