piątek, 16 listopada 2018

Dotlenić się.







Kolejne zdjęcia z jesiennych spacerów czekają na prezentację. Na razie niestety muszą jeszcze poleżeć w "szufladzie", bo nie mam czasu aby spokojnie usiąść przed komputerem. Jutro bardzo ciekawe wyjazdowe szkolenie, za mną fajne badanie i zapowiedź rehabilitacji w nowoczesnym wymiarze, mądre książki czekają na przeczytanie i naukę, wiele interesujących rozmów z nowymi ludźmi..... Jak ochłonę, to po kolei zrelacjonuję. A na razie weźcie głęboki wdech i czytaj dalej....


4 komentarze:

  1. Wow, super uchwycony kadr - ja tak nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...o ...jak miło że dobrze się pani miewa. Całkiem zapomniałam ,że pani istnieje chociaż zdarzyło nam się wymienić słowami. Nie lubię udawać ,że mam dla ludzi więcej ,niźli mam. Miło przeczytać,że miewa się pani nieźle i że się pani chce mieć lepiej. Gdzieś na świecie, ktoś wychodzi dziś do pięknego lasu by upolować coś do zjedzenia. Upoluje-przetrwa. Nie upoluje, nie będzie miał kolejnej szansy bo śnieg przykrył wszystko czym można się posilić. Ot życie. Fajnie że się pani dobrze miewa, fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecude ujęcie. Bardzo podoba się mi ten kadr.

    OdpowiedzUsuń