środa, 19 września 2018

Dwa mózgi.

   Ostatnio wpadła mi w ręce bardzo ciekawa książka, która wiele mi rozjaśniła w mózgu. Postanowiłam przybliżyć Wam nieco temat w niej zawarty. Dowiecie się dlaczego nasze jelita mają tak ogromny wpływ na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne i dlaczego to właśnie w nich biorą początek choroby układu nerwowego. I w końcu dlaczego są nazywane drugim mózgiem. Przyznaję, że informacje z tej książki wiele mi wyjaśniły, ale i nieco przeraziły i teraz podczas każdego posiłku brzmią mi w głowie. Przy okazji obiecałam sobie, że będę bardzo uważać na to, co jem i już nigdy nie zapomnę o właściwym wspomaganiu. U mnie Flavonki królują. A dlaczego akurat one? Do tego powoli dojdziemy w kolejnych postach :D



                                             JELITA, TWÓJ DRUGI MÓZG



  Wspominałam już o tej książce przy okazji powstawania bloga "Zdrowie w modnym stylu" i filmiku go promującego, który nagrałyśmy razem z moją trenerką. Zapraszam Was serdecznie, bo naprawdę warto :D




7 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej książce, ale jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam zatem abyś przeczytała mój artykuł, myślę, że skłoni Cię do przeczytania książki w całości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo to ciekawe co piszesz. Muszę koniecznie zakupić te książkę. Bardzo lubie ciekawostki medyczne i zgłębianie wiedzy w tym obszarze. Bardzo mnie zaskoczyła ta ilość serotoniny w jelitach. Dzięki za bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Cię zaciekawiłam. Mam nadzieję, że kolejne posty również wiele Ci wyjaśnią, tak jak i mnie. Coraz bardziej otwierają mi się oczy i mózgi na najnowsze odkrycia w medycynie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten obszar wiedzy omijam z daleka, musiałabym się zdołować, a tego nie chcę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chętnie przeczytam:)))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń